2011. dec. 27.

Team karácsony

A kis Etsys csapatunkban Meilinger Zita kezdeményezte, hogy ha már olyan sok időt töltünk virtuálisan együtt, akkor nosza ajándékozzuk meg egymást! Sokan csatlakoztuk és voltak akik vidékről, de határon túlról is küldtek a nekik kisorsolt csapattársnak ajándékot. Páran szeméyesen is találkoztunk a Tarnzitban, de olyan nagyon hamar eltelt az a pár óra!

Engem Kreagora (Sempervivum vagy Barbamama) húzott, és bár az Ötletek Boltjában már találkoztam csodaszép drótékszereivel, de vele még eddig nem! Ő a találkozóra is eljött és egy sosem hervadó kis cserepes virággal lepett meg engem! :-) Mondta, hogy az ásványokat belőle bátran felhasználhatom, de szerintem ez vétek lenne!


Nekem Zerabazaar-t sorsolta az Elfster. Szintén ott volt a találkozón és magával hozta a kisebbik fiát is. Neki egy medállal és életem első sáltűjével kedveskedtem, a kiskalóznak meg kis csokival.



1 megjegyzés: