2011. márc. 23.

Magyar lengyel barátság napja - Hungarian polish friendship day

 A magyarok és a lengyelek kapcsolata igen erős volt a történelem folyamán, egészen az Árpád-kortól napjainkig. A szoros kapcsolatokat egy mondás is megerősíti: Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát.
A legújabb genetikai kutatások pedig azt is megerősítik, hogy kb. 10.000 évvel ezelőtt közös őseink voltak.

Etsy válogatásom, amely 8 magyar és 8 lengyel alkotó műveit tartalmazza és egy saját drótékszeremmel egészítettem ki.



3 megjegyzés:

  1. Tudod ez zseniális volt...munka közben ugyanezen a témán törtem a fejem, de mire a géphez ültem, már ott volt a tiéd:-) Gratulálok hozzá!
    Oszt nekem most nem érdemes treasuryt készíteni, mert üzenni úgysem tudok:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Tegnap láttam, hogy a FB-ra valaki belinkelt erről a napról egy újságcikket, s éreztem, ezt meg kell alkotnom. Aludtam rá egyet és kialakult.
    Szeretek a treasurykkal egy csapásra több legyet leütni: magyar is van benne, az EST treasury készítő csapatának, de az euro weeknek, és a havi trendnek is megfelel. :-)

    VálaszTörlés
  3. Polak, Węgier dwa bratanki i do bitki, i do szklanki. :)

    Vera, thank you for this write. Sometime you come into Poland. This is not so far away!
    Nice day!
    Anna/fireanna

    VálaszTörlés