2010. máj. 23.

Segítség a bajban


Remek ötletnek tartom az Ajándékblogos lányok kezdeményezését!
Csatlakozzunk minél többen!

Ha kézműves vagy, készíts valami igényes, szép terméket és jelentkezz erre az akcióra!
Ha meg mások műveinek élvezője vagy, akkor licitálj a hamarosan feltöltött alkotásokra!

Én pl., ami összeget pillanatnyilag bármely segélyszervezet számlájára tudnék utalni , nyersanyagba forgattam, abból készítek 2 ékszert, felteszem a blogba, így hátha megtöbbszöröződik az a pénz, melyet amúgy küldhetnék. Így vettem meg életem első Swarovski gyöngyeit, hogy valami Vera Násfásat alakítsak belőlük.

Ez a tulipántos fülbevaló a Kalocsai szettem egyik darabja, de most ezüst ékszerdrótból és Swarovski white alabaster round gyöngyökből alkottam. Azért esett rá a választásom, mert a kalocsai hímzést (ókalocsai) kezdetben fehér fonálból készítették, mely a tisztaságot, ártatlanságot szimbolizálta.
Annyira egyszerű, tökéletes együtt az ezüst és a fehér! A gyöngyök csillogását sajnos nem igazán adja vissza a kép, de egy gyönyörűséget kap, aki megnyeri a licitet!

Ahogy ígértem, még lesz egy másik ékszer is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése