2010. márc. 30.

Tavaszi szél vizet áraszt...



A hungarian folk song inspired wire wrapped pendants with wind, water drop, tulip, bird and heart motives

***

Bár itt kicsit eltűntem, de folyamatosan dolgozom valamin. Múlt héten ezt a medálsorozatot készítettem ezüstözött ékszerdrótból , csiszolt üveggyöngyökből és kicsit pusztítottam a kásagyöngy halmomat is.

Az alapötletet hozzá egy igen ismert és kedvelt népdalunk adta.

A medálok sorban: (fent balról jobbra, majd alul balról jobbra)
"Tavaszi szél
Vizet áraszt
Virágom, virágom
Minden madár
Társat választ..."

Az utolsó 3 medálnál régi magyar motívumainkat, más népművészeti ágakból ismert elemünket használtam fel, a tipikus liliom-formát, a madarat (ez a Magyar népmesék rajzfilm elején is látható), ill. egy mézeskalács szívet drótoztam-gyöngyösítettem, a hullámvonal benne a cukormáz. :-)

Szerintem ezekhez kivételesen nem készítek láncot, hanem egyszerű kész alapra teszem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése